sensation photo commercial 2

7 comentarii:

Emil Trifa spunea...

Nota 10! Excelentă imagine, unghiul, tot!

Alina Gadoiu spunea...

Foarte frumoasa poza :)

shiraq photo spunea...

merci

Alina Gadoiu spunea...

GATA. M-am decis. Asta imi place cel mai mult :)

Alina Gadoiu spunea...

Dragi vizitatori ai acestui blog,

Aveti grija cand va exprimati parerile vizavi de aceste capodopere, fiindca niciodata nu stiti cand le veti primi chiar acasa la dumneavoastra!
Asa am patit eu cu aceasta magica fotografie, care mi-a fost dat sa o primesc la dimensiuni gigantice, chiar la mine acasa, cu ocazia zilei mele de nastere.

Traiasca artistul!

Marius spunea...

exista in oradea ?

asa ceva ?
daca da, atunci unde ? :) ca vreau sa merg si eu

jnhg spunea...

da. Alecsandri nr.1 . Restaurantul Leonesse.

Trimiteți un comentariu


free counters
photoblog-community

Arhivă blog

WWM?