Faust - de ce

Trebuie sa recunosc ca nu sunt un fan al teatrului contemporan, mai bine zis a montarilor moderne. Nu stiu de ce dar asa este. Poate ca lipsa de experiente teatrale m-au facut sa ma indepartez de acest gen de manifestare artistica. Anul trecut la Festivalul International de Teatru de la Sibiu , am avut ocazia sa fiu mai aproape de teatru, dar m-am rezumat la spectacolele stradale de exceptie care s-au derulat atunci. Anul acesta am avut prilejul si din acest moment pot sa spun : incantarea si onoarea de a vedea o piesa clasica intr-o montare de exceptie a domnului Silviu Purcarete: Faust.
Un spectacol multi premiat si jucat de fiecare data cu casa inchisa.A fost un soc trebuie sa recunosc, nu ma asteptam la aceasta experienta, pe alocuri dura si foarte directa, dar plina de substanta. Am avut norocul sa vizionez doua spectacole intr-o saptamana - primul prin obiectivul aparatului de fotografiat si al doilea ca si spectator. Doua experiente de neuitat care m-au facut sa imi doresc sa vizionez si alte opere puse in scena de maestru. O interpretare de exceptie din partea Ofeliei si a lui Ilie, un Mefisto si un Faust cum Goethe si-ar fi dorit sa fie. Aplauzele si multele rechemari la scena stau marturie celor de mai sus.
Multe multumiri celor de la Teatrul Radu Stanca din Sibiu pentru prilejul oferit.

1 comentarii:

Anonim spunea...

pozele-s reusite (doar ai imortalizat relitatea)....dar vreau sa spun ca decorurile si costumele personajelor sunt groaznice, depasesc orice limita a bunului gust, mult departe de ceea ce a vrut sa tranmita scriitorul timpului cand a fost creata capodopera..chiar asa am ajuns la capitolul creatie vestimentara?? vai, vai noua...mie in ultimul timp chiar si interpretarea rolulrilor si regia multor piese mi-a lasat gusturi amare , dar rau de tot, cu toate ca sunt vehiculate mari nume de regizori, mari?? pt cine mari?? ca pt mine, nu-s...cu scuzele de rigoare..

Trimiteți un comentariu


free counters
photoblog-community

Arhivă blog

WWM?