upgrade

vine un moment in viata cand trebuie sa te hotarasti pe ce drum sa mergi...mama ce cliseu:) . bun. deci...despre ce e vorba.
m-am gandit si m-am tot gandit, si dupa atata neuroneala am decis.
am achizitionat 2 obiective care cred eu ca merita efortul financiar pentru calitatea imaginilor care le poti realiza cu ele.

- prima oprire - canon 24-105 USM L F4 IS - am avut de ales intre varianta cu focala 4 si cea cu 2,8 - dar raportul calitate /necesitate/pret - a fost decisiv:) seria profesionala de la canon isi spuen cuvantul, e un obiectiv extraordinar, viteza, culori, focus. e foarte versatil .
- a doua oprire - canon 70-200 USM L F4 - la fel diferenta destul de mare aproape dublu intre varianta de F4 si cea de F2,8 plus greutatea mult mai mica a decis spre varianta descrisa mai sus. un obiectiv care desi de 5 ori mai scump decat sigma 70-300 cu macro 200-300 pe care il aveam , este net superior la toate capitolele.
- ultima oprire ( pe moment :) ) - blitz canon speedlite 580 exII - cu un lightsphere bouncer.


Acum dupa atatea investitii ( mai am de asteptat putin dupa luminile de studio ) mai e un sigur pas de facut:) - LUCRUL :)

la inceput am sa studiez posibilitatile echipamentelor detinute si am sa postez imagini si comentarii la ele.

- primul studiu - maine, lansarea audi a4.

ce imi propun? sa realizez un pictorial - e mult spus poate - in care sa scot in evidenta calitatile masinii , sa realizez poze ..demne de o coperta de revista.

sa vedem ce fac, nu?

va astept maine.

2 comentarii:

racutza spunea...

bine, bine, suntem in 4 martie, pai?
;) salut!

shiraq photo spunea...

lipsa de net:)

din motive independente de ..... shootingul cu audi a4 se reprogrameaza. azi postez o mica serie de la campionatul de polo .

Trimiteți un comentariu


free counters
photoblog-community

Arhivă blog

WWM?