inceputul

totul a inceput cand datorita unui incident "placut" olympus-ul meu "sapuniera" si-a schimbat proprietarul.impins de nevoi sau poate de orgoliu, am inceput campania de racolarea a unui nou membru a familiei de gadget-uri ( de patru ani am dat in patima lor). si cum uneori vanitatea poate sa fie mult mai mare decat inconstienta , de la aparate foto mici si frumoase care isi fac treaba binisor dar fara mari eforturi, am ajuns sa tin in mana un canon 400d frumos si dupa parerea mea de atunci necesar:) . dar cum inceputul nebuniei trebuie continuat pentru a ramane in tema, am considerat oportun sa achizitionez si niste obiective de care stiam ca is necesare .....si atat. dupa cateva mii de poze care aratau ca si tablourile alea vechi de consignatia ( nu chiar rapirea din serai...dar nici departe) , intr-o zi , aflat probabil sub influente....(nu bahice ca nu suntem prieteni...poate ciocolatii:D )am tras primul meu cadru mai...artistic.plin de mine si bucuros nevoie mare , am dat cu poza in stanga si in dreapta ca un paun fericit. rezultatul total nescontat la aceea ora nu a avut decat efectul de a ma intreba de ce nu am cumparat mai bine o jumatate de....masinuta, macar avea si aia un scop
Dar , gasind langa mine un personaj familiarizat cu niste termeni in sanscrita gen : cromatica, centre de interes, focalizare, sectiunea de aur ..etc , am inceput cu un google-lize si apoi cu o carte si apoi cu .....ore de studiu, afland cu stupoare :) ca aparatul foto face pozele pe care le vrei tu nu pe care le vrea el :))

de aici a inceput totul. ce continua...va invit sa vedem impreuna, astept critici dure si pertinente:)

1 comentarii:

Dan spunea...

Bine zis şi frumos scris :) Şi eu mai primesc ridicături din sprânceană când încerc să le explic unora cum e cu microbul ăsta al scrisului cu lumina... (şi mai ales implicaţiile sale.. financiare :D)
Toate cele bune! May the muse be with you!

Trimiteți un comentariu


free counters
photoblog-community

Arhivă blog

WWM?